Gewässer

Vorschläge für die nächste Diving Log Version
Post Reply

Soll ein Anlegen von Gewässern möglich gemacht werden? Would you like to manage bodies of water?

Ja/Yes
4
36%
Nein/No
7
64%
 
Total votes: 11

Philipp
Posts: 50
Joined: Tue Nov 06, 2018 05:49
Location: Bad Brückenau

Gewässer

Post by Philipp »

Hallo zusammen,

vor etwa einem Jahr hatte ich die Frage schon an Sven direkt gerichtet, ob es möglich wäre, die Gewässer (Meere, Seen, Flüsse usw.) ähnlich den Tauchplätzen mit Detailinformationen zu Größe, Salzgehalt, Übersichtskarte usw. usw. anlegen zu können. Da dies aber ein größeres Projekt darstellt, wird das wohl nur bei größerer Nachfrage umgesetzt werden.
Deshalb starte ich hier diese Umfrage und bitte um rege Teilnahme!

Schöne Grüße und gut Luft

Philipp

English

Hello everybody,

I created a survey. It says if it would be possible to create waters like the dive spots with more information like the size, salinity, overview map etc.
So it`s a big change in divinglog and Sven wants to know how much people are interested in this option. So please have a look at the survey and vote with yes for the option.
Keep it busy.

Thanks a lot.

Greets
Philipp
marcus.gera
Posts: 1
Joined: Sun Jul 08, 2018 16:39
Location: Gladbeck

Re: Gewässer

Post by marcus.gera »

Ich finde die Idee gut. Zur Zeit trage ich lediglich den Gewässernamen auf Seite 2 der Tauchplätze ein. Schön wäre sicherlich eine genauere Beschreibung des Gewässernamens in einem eigenen Feld. Fände ich super.
MarGos
Posts: 3
Joined: Sun Sep 05, 2010 09:51

Re: Gewässer

Post by MarGos »

After nearly 1500 dives in the last 20 years I can still remember the details of the body of water I was diving in. If detailed information about the body of water was required it could be added by the individual in their notes on the dive.
Post Reply